Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chiavi d'oro e d'argento

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chiavi d'oro e d'argento

Buongiorno gioco a city Island 5 quando riscuoto premi dopo il video o come premi giornalieri mi spariscono, o non mi vengono accreditate le chiavi d'oro e d'argento potete aiutarmi. Come posso risolvere.grazie buona serata Sarà Palcati

Google translate says: Good morning I play city island 5 when I collect prizes after the video or as daily prizes disappear, or the gold and silver keys are not credited to me you can help me. How can I solve. Thanks good evening Sarà Palcati

Hi Sarà,
    You probably have to e-mail them, as they hardly ever visit these forums, let alone reply to topics.
    They have an e-mail address for every different device, I listed them below.
    It's probably best if you write to them in English as well. You can use the Google translate function for that if needed.

Ciao Sarà,
    Probabilmente devi inviarli via e-mail, poiché quasi mai visitano questi forum, per non parlare della risposta agli argomenti.
    Hanno un indirizzo e-mail per ogni dispositivo diverso, li ho elencati di seguito.
    Probabilmente è meglio se scrivi anche a loro in inglese. È possibile utilizzare la funzione di traduzione di Google per questo, se necessario.

Android / Google Play devices: [email protected]
    iOS / Appstore – iPhones / iPads: [email protected]
    Amazon (Kindle devices): amazon-cityisland5 @ sparklingsociety.net
    Windows devices: windows-cityisland5 @ sparklingsociety.net

Comment

Thank you for offering to help me.

My problem is now solved due to the kindness of people like you.

Comment

Working...
      X