Announcement

Collapse
No announcement yet.

classement régional Tropical Paradise

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• classement régional Tropical Paradise

Click image for larger version

Name:	tropical.jpg
Views:	2
Size:	159.0 KB
ID:	12856 Bonjour, je n'ai plus de classement régional dans mon jeu PCLw-Ocngp. Il y a t'il un moyen d'y remédier j'ai un message depuis 2 semaines : votre score est en cours d'actualisation
    Merci

Originally posted by +Nat974 View Post
    Bonjour, je n'ai plus de classement régional dans mon jeu PCLw-Ocngp. Il y a t'il un moyen d'y remédier j'ai un message depuis 4 semaines : votre score est en cours d'actualisation
    Merci
    je relance car pas de réponse à ce jour

Comment

Hi +Nat974 ,

We are sorry for the inconvenience caused to you and for the delay.

We request you to please send details of what it is along with a screenshot, to our support team at android-tropicalparadise@sparklingsociety.net
      Or
      iOS-tropicalparadise@sparklingsociety.net, so that they can assess and help you in the best way possible.

Comment

Bonjour
        je n'arrive pas a faire de capture sur le jeu
        Merci

Comment

J'ai pu avoir la photo merci Click image for larger version

Name:	tropical.jpg
Views:	2
Size:	159.0 KB
ID:	12858

Comment

Hi +Nat974 ,

We are unable to interpret the exact issue you are facing. Could you please confirm if your game account is not visible in the local leaderboards ranking or something?

If you are experiencing a problem, please send details of what it is along with supporting screenshots to our support team at android-tropicalparadise@sparklingsociety.net
            Or
            iOS-tropicalparadise@sparklingsociety.net, so that they can assess and help you in the best way possible.

Comment

Bonjour soutien étincelant,

NOn je ne figure pas dans le classement. Quand je clique sur "classement régional" ce n'est pas la Réunion et mon pseudo apparait tout en bas de cette région (qui n'est pas la mienne. C'est dommage votre jeu est super

Comment

Working...
              X